Det kan være krævende og trættende altid at skulle holde øje med, hvornår der mangler toiletpapir eller karklude – især i en stor virksomhed. Det er ressourcekrævende konstant at have en medarbejder til at stå for dette, men driftsartikler som opvaskebørster eller håndsæbe er bydende nødvendige, og det går ikke, at de pludselig mangler. Hvis de derimod får lov til at blive liggende for længe, fordi de er for besværlige at udskifte, bliver det på sigt et problem for sundheden i afdelingen.
Hos Scandinavian Cleaning Service tilbyder vi at stå for alt, hvad der har med driftsartikler at gøre, hvad enten det drejer sig om:
Køkkenruller
Toiletpapir
Håndsæbe
Opvaskebørster
Toiletbørster
Håndklædepapir
Opvasketabs
Karklude
mm.
Når vi tager ansvaret for driftsartiklerne, slipper du for at bekymre dig om de små ting i hverdagen og kan i stedet fokusere på det, der virkelig betyder noget – at drive din virksomhed. Vi sørger for løbende opfyldning og tilpasser leveringerne efter jeres behov, så I aldrig løber tør. Det giver både en mere effektiv arbejdsdag, højere hygiejnestandard og større tilfredshed blandt medarbejdere og gæster.
Henvendelser besvares inden for 24 timer
Vi sørger for, at jeres virksomhed altid er forsynet med nødvendige driftsartikler som køkkenruller, toiletpapir og håndsæbe.
Vi håndterer bestillingen og leveringen af alle driftsartikler med følgesedler, så I kan holde styr på jeres forbrug.
Opvaskebørster og toiletbørster bliver udskiftet jævnligt for at sikre et hygiejnisk miljø.
Vi sikrer, at der aldrig vil mangle opvaskemiddel eller toiletpapir, så hverdagen kan forløbe uden afbrydelser.
Sidder du med nogle så spørgsmål, så lad os tage en uforpligtende snak om dine behov, og hvad vi kan tilbyde.
Så vi sammen komme frem til en god løsning, som passer til netop dine behov.
Vi glæder os til at høre fra dig!